Zkvalitnění doručovací služby

Jak se tu bydlí nově příchozím nebo již stávajícím obyvatelům. Co je nového a jak to ve vsi chodí...
Odpovědět
PaMi
Příspěvky: 400
Registrován: 15 kvě 2006, 14:24
Bydliště: Chýně

Zkvalitnění doručovací služby

Příspěvek od PaMi » 23 dub 2014, 09:04

Ze stránek obce:

Dobrý den,

z důvodu zkvalitnění doručovací služby v Chýni bude od 17.4.2014 změna otevírací doby výdejního místa
(ranní výdej do odvolání zrušen).Balíkové zásilky budou uloženy pouze na poště v Hostivicích,
a to z důvodu nevyhovujících uskladňovacích prostor stanoviště.
V případě potřeby lze objednat opakované doručení nebo vyžádat uložení v Chýni na tf. 220 980 494.
V naléhavých případech vedoucí pošty 220 980 797.

Pondělí 17:00-18:00
Úterý 14:00-15:00
Středa 17:00-18:00
Čtvrtek 14:00-15:00
Pátek 14:00-15:00

S pozdravem

--
Ing. Zdenka Priatková
vedoucí oddělení
Depo Praha 704


Asi jsem málo chápavý, ale mohl by mi někdo vysvětlit, Jak se omezením otevírací doby a zrušením úschovy balíků Zkvalitní doručovací služba?

Uživatelský avatar
Vasek
Příspěvky: 117
Registrován: 23 lis 2007, 21:48
Bydliště: Krátká

Re: Zkvalitnění doručovací služby

Příspěvek od Vasek » 23 dub 2014, 10:53

Takže dopisy budou nadále uloženy v Chýni a balíky v Hostivicích?
Už teď se na papírku píše Hostivice (s tím že víme, že do večera je to v Hostivicích a od rána v Chýni). Od teď už přibývá možnost, že to zůstane v Hostivici. Takže když si budu chtít vyzvednout dopis, tak si vezmu dovolenou a objedu obě pošty a když budu mít štěstí tak to na jedné najdou. Chápu to správně?

Uživatelský avatar
Jarda
Příspěvky: 12
Registrován: 18 led 2013, 08:46

Re: Zkvalitnění doručovací služby

Příspěvek od Jarda » 23 dub 2014, 13:28

Také jsem nepochopil proces zkvalitnění doručovací služby formou jejího zhoršení a proto jsem se e-mailem dotázal přímo paní Priatkové, která je pod oznámením České pošty podepsána. Až (pokud) dostanu odpověď, dám vědět.

Jarda

Uživatelský avatar
RomJel
Příspěvky: 62
Registrován: 08 srp 2006, 15:43
Bydliště: Chýně - Háje

Re: Zkvalitnění doručovací služby

Příspěvek od RomJel » 23 dub 2014, 21:27

Před týdnem jsem už dostal od pí Priatkové odpověď, že to ještě zkusí přehodnotit a možná systém pozměnit.
Pro mě osobně dny, kdy je možno převzít zásilku od 14-15 jsou jako by bylo zavřeno, takže kdyby to tady v Chýni zrušili tak mám každý den možnost si zásilku převzít v Hostivici (stejně jako balík) a máme zkvalitněno. Takhle je velká pravděpodobnost, že si vůbec nedokáži zásilku převzít (dva dny v týdnu....)

Anička
Příspěvky: 72
Registrován: 16 zář 2010, 20:13

Re: Zkvalitnění doručovací služby

Příspěvek od Anička » 23 dub 2014, 21:49

S paní Priatkovou jsem také hovořila a jde jí dle jejích slov o kvalitu pro občany a dodržování standardů České pošty. Souhrn jejích argumentů:
a) prostory v Chýni jsou pro poštu nevyhovující a zkvalitnění je v tom, že v Hostivici jsou na úrovni a řada obyvatel Chýně si tam poštu vyzvedávat chce a nevadí jim to s tím, že tam pošta může zaručit kvalitu služeb a širší otevírací dobu
b) Chýni nikdo z Hostivické pošty momentálně nezná a je třeba je zaučit - proto nyní není ráno otevřeno - zaučují se, aby mohlo denně probíhat doručování pošty
c) v Chýni není zlegalizován žádný prostor pro poštu ani pro výdejnu, takže se vlastně nic nemění, jen se ruší "nelegální" a tím se zkvalitňuje
d) pokud bude mít občan zájem o uložení balíku v Chýni, může zatelefonovat ing. Priatkové 730 188 651 nebo do Hostivice a domluví se, jinak zůstane balík v Hostivici či si ho může nechat opětovně doručit
e) výdejně v Chýni se nikdo z pošty nebrání, ale panem starostou nebyl sehnán adekvátní prostor ani žádný podnikatel se nenabídl

Uživatelský avatar
Jarda
Příspěvky: 12
Registrován: 18 led 2013, 08:46

Re: Zkvalitnění doručovací služby

Příspěvek od Jarda » 24 dub 2014, 11:52

Odpověď od paní Priatkové jsem dostal (mé dotazy zněly 1) zda je současná situace dočasná či trvalá, 2) v čem spatřuje avizované zkvalitnění služby), v zásadě to koresponduje s tím, co již uvedla Anička. Níže uvádím slíbené znění odpovědi (vypustil jsem pro tyto účely nepodstatné části).

Jarda

Odpověď paní Priatkové :
1) změny jsou dočasné - buď do doby, než bude v Chýni oficiálně povolené
a důstojné místo pro výdej poštovních zásilek nebo v případě, pokud
bude zájem občanů Chýně vyzvedávat zásilky ráno.
- dle našeho zjištění se ale ráno vydávalo minimální množství zásilek.
2) zkvalitnění služby spočívá v tom, že doručovatelka se snaží zásilky
doručit v místě adresáta a čím více zásilek doručí, tím méně je třeba
zásilek ukládat, což do této doby bylo spíše opačně.
3) za další zkvalitnění považuji to, že doručovatelka, která vydává
zásilky je bohužel momentálně jediná, která umí zařadit zásilky do
pochůzky v obci Chýně. Na dodejně v Hostivici učí řazení zásilek dle
pochůzky i ostatní doručovatele. Tím se nemůže v budoucnosti stát, že
by nastal problém doručovat poštu v Chýni a nebyla možná zastupitelnost.

V případě potřeby budu ráda občanům Chýně k dispozici.

stavitel

Re: Zkvalitnění doručovací služby

Příspěvek od stavitel » 24 dub 2014, 13:45

Jarda píše:Odpověď od paní Priatkové jsem dostal (mé dotazy zněly 1) zda je současná situace dočasná či trvalá, 2) v čem spatřuje avizované zkvalitnění služby), v zásadě to koresponduje s tím, co již uvedla Anička. Níže uvádím slíbené znění odpovědi (vypustil jsem pro tyto účely nepodstatné části).

Jarda

Odpověď paní Priatkové :
1) změny jsou dočasné - buď do doby, než bude v Chýni oficiálně povolené
a důstojné místo pro výdej poštovních zásilek nebo v případě, pokud
bude zájem občanů Chýně vyzvedávat zásilky ráno.
- dle našeho zjištění se ale ráno vydávalo minimální množství zásilek.
2) zkvalitnění služby spočívá v tom, že doručovatelka se snaží zásilky
doručit v místě adresáta a čím více zásilek doručí, tím méně je třeba
zásilek ukládat, což do této doby bylo spíše opačně.
3) za další zkvalitnění považuji to, že doručovatelka, která vydává
zásilky je bohužel momentálně jediná, která umí zařadit zásilky do
pochůzky v obci Chýně. Na dodejně v Hostivici učí řazení zásilek dle
pochůzky i ostatní doručovatele. Tím se nemůže v budoucnosti stát, že
by nastal problém doručovat poštu v Chýni a nebyla možná zastupitelnost.

V případě potřeby budu ráda občanům Chýně k dispozici.


Problém vidím v dobách otevření výdejního místa. Ráno prostě nemůžeme, protože pracujeme a odpoledne to vlastně do 18.00 (2x týdně) také nestačíme, tedy většinou. Takže jsem si musel vzít dovolenou, abych vyzvednul dopis určený do vlastních rukou. To by nešlo třeba zřídit výdejnu na obecním úřadě?

Uživatelský avatar
RomJel
Příspěvky: 62
Registrován: 08 srp 2006, 15:43
Bydliště: Chýně - Háje

Re: Zkvalitnění doručovací služby

Příspěvek od RomJel » 24 dub 2014, 14:19

Pracuji do 16hod, takže pro mě je lepší mít možnost vyzvednout 5x týdně v Hostivici, než 2x týdně v Chýni.
Původní výdejní doba 17-18hod každý den byla zatím nejlepší "zkvalitnění"

stavitel

Re: Zkvalitnění doručovací služby

Příspěvek od stavitel » 24 dub 2014, 14:41

RomJel píše:Pracuji do 16hod, takže pro mě je lepší mít možnost vyzvednout 5x týdně v Hostivici, než 2x týdně v Chýni.
Původní výdejní doba 17-18hod každý den byla zatím nejlepší "zkvalitnění"
Taky jsem nepochopil proč to změnili. Ale asi proto, že původní vydávající paní zemřela a teď nemají, kdo by to vydával. Na obci mi říkali, že se již půl roku dohadují s poštou o zřízení poštovní výdejny, ale nikam to nevede. Asi by nám zastupitelé vysvětlil v čem je zakopaný pes.

Vlastofky
Příspěvky: 97
Registrován: 21 led 2009, 07:34

Re: Zkvalitnění doručovací služby

Příspěvek od Vlastofky » 06 kvě 2014, 21:56

Pro mě byl ideální čas v sedm ráno, než jedu do práce. Přes den vůbec nemám šanci se dostat na poštu a to ani do Chýně, natož někam do Hostivice. O balíky ani tak moc nejde, až si něco objednám, tak si to radši pošlu do práce, ale co s doporučenými dopisy. Absolutně nemám šanci na nějaké vyzvednutí.
Už to tady zaznělo - nenašla by se nějaká výdejna někde na úřadě?
A nebo třeba v hospodě? :D

Uživatelský avatar
rada-m
Příspěvky: 76
Registrován: 19 úno 2009, 18:23

Re: Zkvalitnění doručovací služby

Příspěvek od rada-m » 12 čer 2014, 14:44

Pro zkvalitnění doručovací služby naše doručovací místo pro jistotu zrušili. Dneska tam manželka šla, není tam ani cedule, nic.

Takže aby obslužnost pošty byla u nás co nejkvalitnější, raději to celé přehodili do Hostivic.

Uživatelský avatar
Srneček
Příspěvky: 2497
Registrován: 13 říj 2006, 14:15
Bydliště: Chýně
Kontaktovat uživatele:

Re: Zkvalitnění doručovací služby

Příspěvek od Srneček » 01 črc 2014, 11:20

Možná se nakonec dočkáme vlastní pošty - v bývalém nájemním bytě v budově OÚ, který se léta zdál jako nepoužitelný...

nájemní byt musí zůstat jako byt správce budovy do roku 2018 podle pravidel dotace, která byla poskytnuta MMR na výstavbu budovy obecního úřadu; obec požádala o zkrácení vázací doby platnosti podmínek pro nakládání s byty postavenými s dotací v letech 1997 až 2000 pro akce, na něž byla uzavřena Smlouva o poskytnutí dotace;

Na základě podkladů, které dodala Anička :clap: obec požádala o zkrácení vázací doby - žádosti bylo vyhověno. Následně byla oslovena i Česká pošta s nabídkou těchto prostor pro zřízení místní pobočky.
Srneček

Uživatelský avatar
Dádule
Příspěvky: 725
Registrován: 12 kvě 2006, 18:03
Bydliště: dum c. 10, U Dráhy 325
Kontaktovat uživatele:

Re: Zkvalitnění doručovací služby

Příspěvek od Dádule » 01 črc 2014, 12:16

No konecne neco rozumneho. Super zprava.

jilu1
Příspěvky: 58
Registrován: 09 dub 2013, 21:55

Re: Zkvalitnění doručovací služby

Příspěvek od jilu1 » 01 črc 2014, 12:27

Anička to bude starostka.

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů